26 Kasım 2016 21:32 | Son Güncelleme: 26 Kasım 2016 21:33

Fabri'den maç sonu açıklama: Ne iyi, ne kötü...

Beşiktaş'ın kalecisi Fabri, 1-1 biten Başakşehir maçını yorumladı.

Beşiktaş'ın İspanyol kalecisi Fabri, 1-1 biten Başakşehir maçının ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

İşte Fabri'nin flaş röportajdaki sözleri:

"Kafa kafaya bir maç yaptık. İkinci yarı biraz yorgunluk belirtileri vardı. Benfica maçından kalma bir durum. Gitti geldi maç ama beraberlikle ayrılıyoruz buradan. Ne iyi ne kötü, ortada bir maçtı."

Beşiktaş'a adaptasyonu...

"Takıma her gün daha da çok alışıyorum. Arkadaşlarımla saha içi ve saha dışı diyaloglarım iyi, İngilizcem gelişiyor. Keyfini çıkarıyorum."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz