24 Temmuz 2015 16:41 | Son Güncelleme: 24 Temmuz 2015 16:42

F.Bahçe, Shakhtar hazırlıklarına başladı

Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında 28 Temmuz Salı günü sahasında Ukrayna ekibi Shakhtar Donetsk ile yapacağı maçın hazırlıklarına bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.

Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Vitor Pereira yönetimindeki antrenmanda Marsilya maçında oynayan oyuncular rejenerasyon çalışmaları yaptı. Diğer oyuncular ise ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başladıkları antrenmanı 5’e 2 top kapma ve pas çalışmalarıyla sürdürdü. Antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçla noktalandı.

Mehmet Topuz ve Robin Van Persie, çalışmalarını takımdan ayrı özel program dahilinde sürdürdü.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler