31 Mayıs 2016 17:08 | Son Güncelleme: 31 Mayıs 2016 17:09

F.Bahçe'de flaş ayrılık! Resmen açıkladılar...

Fenerbahçe Kulübü, sezonun sona ermesiyle birlikte yollarını ayırdığı futbolcularını açıkladı.

Fenerbahçe Kulübü, sezonun sona ermesiyle birlikte yollarını ayırdığı futbolcularını açıkladı.

İşte Fenerbahçe Kulübü'nün açıklaması...

"Kulübümüz, futbol takımımızın 2016 – 2017 sezonu planlaması kapsamında sözleşmesi yenilenmeyen oyuncularımız Fabiano Ribeiro, Michal Kadlec, Lazar Markovic ve Abdoulaye Ba’ya, takımımıza vermiş olduğu emeklerden ötürü birer teşekkür mektubu iletti.

Bu oyuncular ile yapılan görüşmelerin ardından, Genel Sekreterimiz ve Basın Sözcümüz Sayın Mahmut Uslu’nun imzasıyla gönderilen mektuplarda oyuncularımıza, Fenerbahçe’de görev yaptıkları süre içerisinde takımımıza yapmış oldukları katkı nedeniyle teşekkür edilirken, kendilerine bundan sonraki kariyerlerinde başarı dolu günler geçirmeleri dilendi."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz