26 Aralık 2016 22:29 | Son Güncelleme: 26 Aralık 2016 22:30

F.Bahçe'de kalacak mı? Açıkladı...

Fenerbahçe'nin Hollandalı yıldızı Jeremain Lens, Trabzonspor'u 3-0 mağlup ettikleri maçın ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

İşte Jeremain Lens'in açıklamaları;

"Öncelikle tüm harika destekten ötürü teşekkür etmek istiyorum. Sunderland'de zor bir dönem geçirdikten sonra buraya geldim. Hızlı bir şekilde takıma adapte oldum. Bu akşamki gibi performanslar göstermemde tüm takım arkadaşlarım yardımcı oldu."

GELECEK SEZON FENERBAHÇE'DE KALACAK MI?

"Geleceğimin nasıl olacağı bana bağlı değil. Söyleyebileceğim tek şey, Fenerbahçe'de geçirdiğim zamandan keyif alıyorum. Tüm harika taraftarların desteğini her zaman hissediyorum. Hala önümüzde ligin ikinci yarısı var. Umarım daha iyi oynar, daha fazla gol atar, asist yapabilirim. Sezon sonunda ne olacağını göreceğiz. Önce sonuna kadar şampiyonluk yarışını sürdürelim, sonrasında neler olacağını göreceğiz."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU