14 Ağustos 2015 21:27 | Son Güncelleme: 14 Ağustos 2015 22:00

FLAŞ! F.Bahçe'de şok ayrılık!

Fenerbahçeli yıldız Stoch, resmi instagram hesabından Fenerbahçe'den ayrıldığı açıkladı.

Fenerbahçe'de bu sezon patlama yapması beklenen ancak oynanan maçlarda bir türlü istenilen performansı gösteremeyen Miroslav Stoch, Instagram hesabından Fenerbahçeli taraftarlara ayrılık mesajı gönderdi.

Stoch yönetimin kendisine ayrılmasının daha iyi olacağını ve Fenerbahçe taraftarını asla unutamayacağını açıkladı.

Stoch'un paylaştığı mesajda, "Bu mesajım Fenerbahçeli taraftarlara. Büyük maçlarda her zaman arkamda olan ve destekleyenlerle oynadığım için gururluyum. Ancak bir karar vermek zorundayım. Yönetim bana kulüpten ayrılmamın daha iyi olacağını bildirdi. İlk başta bunu duyduğumda kötü oldum ama iyiyim. Fenerbahçe taraftarı benim için her zaman birinci sıradadır." dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu