06 Kasım 2016 10:42 | Son Güncelleme: 06 Kasım 2016 10:42

F.Bahçe'den G.Saray'a 6-0 göndermesi!

Fenerbahçe resmi sosyal medya hesaplarından ezeli rakibi Galatasaray'a 6 Kasım 2002'deki 6-0'lık galibiyeti için paylaşım yaparak göndermede bulundu.

Fenerbahçe resmi sosyal medya hesaplarından ezeli rakibi Galatasaray'ı kızdıracak bir paylaşımda bulundu.
 
Bundan 14 sene evvel 6 Kasım 2002'de Fenerbahçe ezeli rakibi Galatasaray'ı, Şükrü Saracoğlu'nda 6-0 mağlup etmişti.
 
İşte bu tarihi maçın 14. yıl dönümünde Fenerbahçe sosyal medya hesabından paylaşım yaparak Galatasaray'a göndermede bulundu. 
 
İŞTE O PAYLAŞIM;

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ