25 Şubat 2016 22:23 | Son Güncelleme: 25 Şubat 2016 22:24

F.Bahçe'den G.Saray'a 'UEFA Kupası' göndermesi

Galatasaray'ın Lazio'ya elenmesi sonrasında Fenerbahçe'den gönderme de gecikmedi.

Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi son 32 turunda Lazio'ya 3-1 mağlup olarak kupadan elenirken, Lokomotiv Moskova ile 1-1 berabere kalarak son 16'ye kalan ezeli rakibi Fenerbahçe'den gönderme geldi.

Sarı-kırmızlıların kupadan elenmesi sonrasında Fenerbahçe'nin resmi twitter hesabından 'önceden' hazırlanan bir görsel atıldı.

Fotoğrafta, "Türkiye'nin Avrupa'daki tek temsilcisi Fenerbahçemizin son 16'daki rakibi yarın (Cuma günü) belli olacak" ifadeleri yer aldı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN