01 Mart 2016 10:20 | Son Güncelleme: 01 Mart 2016 10:21

F.Bahçeli yöneticiden küfürlü tweet!

Fenerbahçe Asbaşkanı İlhan Ekşioğlu, çok konuşulacak bir mesaj attı, tepkiler üzerine silmek zorunda kaldı.

Fenerbahçe Asbaşkanı İlhan Ekşioğlu, Beşiktaş derbisinden sonra attığı küfürlü tweet ile geceye damgasını vurdu. Ekşioğlu, galibiyetin ardından önce "Tüm taraftarlarımıza keyifli bir hafta rakiplerimize sabır dilerim" yazdı.

Ardından da "İyi ve nazik davranmaya çalıştım ama rakip taraftarlardan gelen saygısız tweetlerden sonra sormam gerek. Acaba iyi mi... (yendik)" yazdı.

Ekşioğlu daha sonra bu tweetini sildi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz