01 Mart 2016 10:16 | Son Güncelleme: 01 Mart 2016 10:18

F.Bahçelilerden büyük ayıp! Seba'ya küfür

Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ettiği derbide Sarı-lacivertli tribünler, Beşiktaş'ın merhum başkanı Süleyman Seba'ya küfürlü tezahürat yaptı.

Maçın öncesinde ve maç sırasında Fenerbahçe tribünlerinden Beşiktaş'ın aleyhine kötü tezahüratlar yapıldı.

Fenerbahçeliler Süleyman Seba'ya küfür etti

Fenerbahçe taraftarları Beşiktaş'ın ve Türk futbolunun efsane başkanlarından merhum Süleyman Seba'ya da küfür etti.

Maç sonrasında Beşiktaşlılar, Fenerbahçe taraftarlarına sosyal medyadan yoğun tepki gösterdi.

İnternethaber

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz