21 Ekim 2017 16:17 | Son Güncelleme: 21 Ekim 2017 16:18

Felipe Melo'dan Fenerbahçe'ye ağır gönderme

Galatasaray'ın eski futbolcusu Felipe Melo, yarın oynanacak derbi öncesinden instagram hesabından olay yaratacak bir açıklama yaptı.

İşte Melo’nun çarpıcı açıklaması;

“Bir Galatasaray-Fenerbahçe derbisi daha…Kalbim ve dualarım takımımla beraber…

Tanrı’ya çok şükürler olsun ki bu derbiyi bir çok sefer oynama fırsatım oldu ve bir tanesinden sonrada Kadıköy’de Şampiyonluk kupası kaldırdım.

Bana hayatımda bir daha yaşayamayacağım bir olay yaşattığın için sana ne kadar teşekkür etsem azdır Fenerbahçe…”

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU