14 Kasım 2016 09:40 | Son Güncelleme: 14 Kasım 2016 09:43

Fenerbahçe - Galatasaray derbisi öncesi kriz!

Galatasaray, geçen yıl Kadıköy’de çay bile ikram edilmediğini, buna rağmen kendilerinin yemeğe davet ettiklerini söyledi, “Onlar gelmemişti ama biz üzerimize düşeni yapmıştık. Yine Kadıköy’de bir maç var ve ne davet ne de haber var” dedi.

Galatasaray, 20 Kasım’da oynanacak Fenerbahçe derbisi öncesinde davet krizi patlak verdi. Sarı-kırmızılılar, geçen sezondan örnekler verirken, deplasmanda yine kötü bir muameleyle karşı karşıya kalabilecekleri endişesine kapıldı.
 
Geçen sezon, Kadıköy’de yapılan maç sonrasında, “Dostça karşılanmadık. Çay bile ikram etmediler” diye tepki gösteren Galatasaray Yönetimi, benzer bir durumun bu sene de yaşanabileceğine dikkat çekiyor. Cim-Bomlu idarecileri bu düşünceye iten sebep ise Fenerbahçe cephesinden şu ana kadar herhangi bir davetin yapılmaması...

 
Fenerbahçe Stadı’nda son oynadıkları maçta iyi şekilde ağırlanmadıklarını belirten Galatasaraylılar, “Kadıköy’de yaşananlar ortadaydı. Buna rağmen Türk Telekom Arena’da oynanan karşılaşma öncesi biz Fenerbahçe Yönetimi’ni yemeğe davet ettik. Onlar buna olumlu yanıt vermediler ama biz üzerimize düşen misafirperverliği yerine getirdik. Şimdi yine Kadıköy’de bir maç var ve yine ne davet eden ne de haber gönderen var” serzenişinde bulundular.

Bu arada Galatasaray Yönetimi 20 Kasım Pazar günü Başkan Dursun Özbek’e ait Point Otel’de bir araya gelip daha sonra topluca Kadıköy’e gidecek.

Kaynak: Skorer

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz