29 Haziran 2016 13:55 | Son Güncelleme: 29 Haziran 2016 13:56

Fenerbahçe önce salonda sonra sahada çalıştı

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında çalışmalarına devam etti.

Teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmana futbolcuların, salonda yapılan kuvvet çalışmasıyla başladıkları belirtildi.

Daha sonra sahaya çıkan futbolcuların pas organizasyonlarıyla sürdürdüğü antrenmanı, dar alanda yapılan çift kale maçla tamamladığı ifade edildi.

Antrenmana izinli olan futbolcuların katılmadığı aktarıldı. Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz