13 Temmuz 2016 10:11 | Son Güncelleme: 13 Temmuz 2016 10:24

Fenerbahçe transferi resmen açıkladı!

Fenerbahçe Kulübü, Beşiktaş ile yollarını ayıran milli oyuncu İsmail Köybaşı ile görüşmelere başlandığını açıkladı.

Fenerbahçe Kulübü İsmail Köybaşı ile görüşmelere başlandığını KAP'a bildirdi. Sarı-Lacivertli kulüp, bonservisi elinde olan sol bek ile 4 yıllık anlaşma sağladı.
 
Sarı-lacivertli kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada:
 
"Geçtiğimiz sezon Beşiktaş’ta forma giyen milli sol bek İsmail Köybaşı ile futbolcunun transferi için görüşmelere başlanmıştır.
 
Kamuoyuna duyurulur.
 
FENERBAHÇE FUTBOL A.Ş."
 
4 yılık anlaşma ve 1.7 milyon euro yıllık ücret...
 
Sarı-lacivertli yöneticiler ile tecrübeli futbolcunun menajeri Batur Altıparmak dün bir araya geldi. Yapılan pazarlıklar sonunda el sıkışılırken dört yıllık anlaşma sağlandı.
 
Sarı-lacivertli kulübün İsmail Köybaşı’na yıllık 1.7 milyon euro ödeyeceği bildirildi. İsmail Köybaşı’nın transferindeki resmi açıklamanın ise bugün yapılacağı kaydedildi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU