23 Nisan 2016 13:26 | Son Güncelleme: 23 Nisan 2016 13:28

Fenerbahçe'de kriz! 'Beni Trabzon'a götürmeyin'

Fenerbahçe'de beklentileri karşılayamayan Diego Ribas, Trabzon deplasmanına gitmek istemedi.

Sambacının, “Sakatım” deyip Trabzon’a gitmek istemediği öğrenildi. Diego Ribas, kafasında Fenerbahçe'yi iyice bitirdi.

Samandıra'da oldukça moralsiz bir görüntü çizen Brezilyalı oyuncu, antrenmanlarda da oldukça isteksiz. Kendisine en ufak bir dokunuşta bile "Ağrım var" deyip idmana devam etmek istemeyen Diego, dünkü çalışmaya da katılmadı. Yıldız futbolcunun sakatlığını bahane edip Trabzon'a da gitmek istemediği gelen haberler arasında.

Antalyaspor'la temasta

Yuhalandığı Mersin karşılaşması sonrası, "Fenerbahçe benim için artık bitti" diyen Diego'nun Antalyaspor ile temas halinde olduğu ve sezon sonunda Akdeniz temsilcisine imza atmaya yakın olduğu gelen haberler arasında. Diego ile eski kulübü Santos da yakından ilgileniyor. 

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU