05 Temmuz 2016 14:55 | Son Güncelleme: 05 Temmuz 2016 14:56

Fenerbahçe'de Van der Wiel takımla çalıştı

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını sabah yaptığı idmanla sürdürdü.

Yeni sezon hazırlıkları kapsamında Düzce'nin Kaynaşlı İlçesi'nde bulunan Fenerbahçe Resort ve Sport Topuk Yaylası Tesisleri'nde kamp yapan Fenerbahçe, sabah saatlerinde gerçekleştirdiği antrenmanla çalışmalarını sürdürdü.

Teknik Direktör Vitor Pereira yönetimindeki antrenman saat 10.00'da başladı ve toplam 2 saat 15 dakika sürdü. İlk olarak salonda 30 dakika süren core antrenmanı yapan oyuncular ardından sahaya geçti. Sahada da 1 saat 45 dakika süren çalışma ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle başladı. Çalışma, pas organizasyonları ve çift kale maçla noktalandı. Antrenmana izinli olan oyuncular katılmadı.

Fenerbahçe, yarın yapacağı çalışmalarla yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu