04 Nisan 2016 13:16 | Son Güncelleme: 04 Nisan 2016 13:17

Fenerbahçe'den açıklama: 365 gün oldu...

Fenerbahçe Kulübü, takım otobüsünün kurşunlanmasının 365. gününde bir açıklama yayınladı.

İŞTE FENERBAHÇE'NİN AÇIKLAMASI

Türkiye’nin en büyük sivil toplum kuruluşu, milyonların tarifsiz bir tutkuyla bağlı olduğu Fenerbahçe Spor Kulübü’nün futbol takımının otobüsüne sıkılan kurşunun üzerinden tam 365 gün geçti.

O gün de, bugün de sadece kulübümüzün ve 25 milyon Fenerbahçe taraftarının takipçisi olduğu davada,

1) Takım otobüsümüze kurşun sıkan ya da sıkanlar kimler?

2) 365 gün geçmesine rağmen neden failler hala bulunamadı?

3) Faillerin arkasında kimler var?

4) Geçen 365 günün ardından, yapılan tüm başvurulara rağmen, faili ve kurgusu meçhul kalan bu olayla ilgili neden kamuoyunu tatmin edici bir cevap alınamıyor?

Her gün yaşanan terör saldırılarının acılarıyla kavrulan ve teröre sayısız kurban veren ülkemizde, 25 milyon Fenerbahçeli ve kamuoyu bu soruların cevaplarını bekliyor…

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar