23 Şubat 2018 19:02 | Son Güncelleme: 23 Şubat 2018 19:03

Fenerbahçe'den Beşiktaş'a 'Bayern' göndermesi!

Fenerbahçe, Beşiktaş maçından önce sosyal medya hesabından yayınladığı videoda; 'Geliyoruz' mesajı verdi. Videoda dikkat çeken 'alt mesajlardan' biri de videonun arka fon müziğinde kullanılan müziğin Bayern Münih'in stadı Allianz Arena'da atılan gollerden sonra kullanılan fon müziğinin olması dikkatlerden kaçmadı.

Fenerbahçe, Beşiktaş maçından önce sosyal medya hesabından yayınladığı videoda; 'Geliyoruz' mesajı verdi. Videoda dikkat çeken 'alt mesajlardan' biri de videonun arka fon müziğinde kullanılan müziğin Bayern Münih'in stadı Allianz Arena'da atılan gollerden sonra kullanılan fon müziğinin olması dikkatlerden kaçmadı.

Fenerbahçe'nin paylaşımı şu şekilde;

 

#HepBeraberYapacağız! ⚡️ pic.twitter.com/H5FjD4cFPK

— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) 23 Şubat 2018

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
ORIENT EKSPRESS
Musa Mutlu ve Sarper Can Ayaz