20 Kasım 2016 22:25 | Son Güncelleme: 20 Kasım 2016 22:26

Fenerbahçe'den Galatasaray flaş gönderme!

Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı 2-0 yendiği karşılaşmanın ardından Fenerium'un sosyal medya hesabından gönderme yapıldı.

Spor Toto Süper Lig'in 11.haftasında Fenerbahçe, Kadıköy'de Galatasaray'ı konuk etti. Dev derbiyi Fenerbahçe Robin Van Persie'nin golleriyle 2-0 kazandı. 

Derbi maçın ardından Fenerium'un Twitter hesabından Galatasaray'a gönderme yapan bir paylaşım geldi. Fenerium hesabından atılan tweet'te, 'Sonucu belli derbiye özel ‘HELLO KITTY!’ tişörtü *Aslan, kedigillerdendir.' ifadelerini kullanıldı.

Sonucu belli derbiye özel ‘HELLO KITTY!’ tişört ön satışta: https://t.co/C0G1XNBHjY
*Aslan, kedigillerdendir. pic.twitter.com/rxGwWgjgsO

— Fenerium (@fenerium) 20 Kasım 2016

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak