18 Temmuz 2016 16:27 | Son Güncelleme: 18 Temmuz 2016 16:28

Fenerbahçe'den Monaco maçı açıklaması

Fenerbahçe Kulübü, Monaco ile oynanacak Şampiyonlar Ligi ön eleme maçı öncesi bir açıklaya yaptı ve maçın oynanmasına dair bir sorun olmadığını bildirdi.

Resmi siteden yapılan açıklama şöyle;
 
"Şampiyonlar Ligi 3. Ön eleme turundaki rakibimiz AS Monaco ile, önümüzdeki hafta İstanbul’da oynayacağımız karşılaşmayla ilgili olarak, Monaco kulübü yetkilileri bu hafta İstanbul’a gelecekler ve rakibimizin konaklayacağı otelle ilgili ve maça dair diğer işlemleri gerçekleştireceklerdir.
 
Maçın oynanmasına dair herhangi bir problem bulunmamaktadır.
 
Kamuoyunun bilgisine sunarız.
 
FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak