15 Mayıs 2016 20:21 | Son Güncelleme: 15 Mayıs 2016 20:22

Fenerbahçeliler Derneği'ne Beşiktaş bayrağı!

Çorum'un Osmancık İlçesi'nde bulunan Osmancık Fenerbahçeliler Derneği binasına izin verilmesi üzerine dev bir Beşiktaş bayrağı asıldı.

Bayrağı gören vatandaşlar şaşkınlık yaşarken Osmancık Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Haydar Kurşun, şunları söyledi:

"Biz müsaade ettik, astılar. Spor kardeşlik, barış ve dostluktur. Hiçbir yerde 4 büyük takım taraftarları aynı mekanda maç izleyemezken Osmancık'ta izleyebiliyorlar. Bu akşamda maçı burada izleyecek olan Beşiktaşlı taraftarlar, takımlarının en az 1 puan alması halinde şampiyonluğu kutlayacaklar."

Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz