17 Şubat 2018 21:54 | Son Güncelleme: 17 Şubat 2018 21:55

'Fenerbahçe'nin ikinci golü ofsayt olabilir'

Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Fenerbahçe maçı sonrası konuştu. İşte Hikmet Karaman'ın açıklamaları...

Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Fenerbahçe'ye mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Mağlubiyetle ilgili konuşan Hikmet Karaman, "Maçın başında yakaladığımız fırsatı gole çevirsek, motivasyonumuz farklı olabilirdi. İkinci golde belki ofsayt verilebilirdi. Fenerbahçe'ye karşı 2-0 içeriye girmek moralimizi bozdu. Hamle güçleri bizden daha fazla. Kaybettiğimiz bir maç, Aykut Kocaman'a başarılar." dedi.

Açıklamalarına devam eden Hikmet Karaman, "İç sahada oynamak ile dışarıda oynamak farklı. Başakşehir galibiyeti, onları bu maça farklı hazırladı. Orada puan kaybı olsaydı, bu maç farklı olabilirdi. Valbuena'yı da bu yüzden oynattılar. Ofansif olarak daha güçlü olmak için bu kararı aldılar. Bizim iki eksiğimiz de onları etkiledi. 1-0'dan sonra da bir pozisyonumuz var. 0-0 oynadığın sürece büyük takımdan gol yersin. Buraya geldiğinde mutlaka gol atacaksın, yoksa yersin. Rakibin gücüne saygı duyuyoruz, olay bu." diye konuştu. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
AÇIK BÜFE
Haluk Kesim