02 Temmuz 2016 12:04 | Son Güncelleme: 02 Temmuz 2016 12:05

Fenerbahçe'nin ismini anmadan veda etti

Beşiktaş'la 4 yıllık sözleşme imzalayan Gökhan Gönül, 9 yıl formasını giydiği Fenerbahçe'ye veda etti.

İşte Gökhan Gönül'ün Instagram'dan paylaştığı veda sözleri:
 
"En zor söylenen sözler, veda sözleridir. Dokuz yıl boyunca gururumla, onurumla, şerefimle formasını taşıdığım; Bu dokuz yıl boyunca, kaptanlığına kadar yükseldiğim kulüpte; bana katkısı olan, duasını eksik etmeyen, dostluğunu ve arkadaşlığını gördüğüm, destek olan olmayan, en zor günde bile hep yanımda olan, gönülden oynadığımı bilen ve bildiğini haykıran herkese, bu dokuz yılın her bir anı için ayrı ayrı teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. Varsa hakkım; helaldir."
 
Gökhan Gönül'ün "veda" mesajında Fenerbahçe'yi hiç yazmayıp "kulüp" demesi dikkatleri çekti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan