02 Aralık 2016 23:34 | Son Güncelleme: 02 Aralık 2016 23:36

Fenerbahçe'nin son antrenmanında Aziz Yıldırım sürprizi

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'de yarın oynayacağı Beşiktaş derbisinin hazırlıklarını tamamladı.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Dick Advocaat yönetimindeki antrenmana sarı-lacivertli futbolcuların pas ve pres çalışmasıyla başladığı belirtildi. Antrenmanın dar alandaki pas organizasyonları ve taktik çalışmayla sona erdiği ifade edildi.

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, genel sekreter Mahmut Uslu'nun da takip ettiği antrenmanı çok sayıda sarı-lacivertli taraftarın da izlediği bildirildi. Teknik heyet ve futbolculara destek veren taraftarın, meşaleler yakarak uzun süre tezahüratlarda bulunduğu kaydedildi.

Derbi hazırlıklarını tamamlayan Fenerbahçe, maç saatini beklemeye başladı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu