19 Aralık 2016 23:34 | Son Güncelleme: 19 Aralık 2016 23:36

Fenerbahçe'ye bir kötü haber de Skrtel'den!

Fenerbahçe'nin başarılı stoperi Martin Skrtel, Gençlerbirliği maçında gördüğü sarı kartla Trabzonspor maçında cezalı duruma düştü.

Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında sahasında Gençlerbirliği'ni 3-0'la geçen Fenerbahçe, Martin Skrtel'in ceza duruma düşmesiyle büyük bir şok yaşadı.

Maçın 80. dakikasında hakem Fırat Aydınus'tan sarı kart  gören Slovak savunma oyuncusu, böylece bu sezon 4 sarı karta ulaştı. 

Skrtel, Fenerbahçe'nin gelecek hafta Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor ile deplasmanda oynayacağı maçta forma giyemeyecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak