21 Kasım 2016 18:39 | Son Güncelleme: 21 Kasım 2016 18:40

Fenerbahçe'ye dev kazanç! 'Hello Kity...'

Fenerbahçe Spor Kulübü'nün lisanslı ürünlerinin satıldığı Fenerium mağazaları, Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin olduğu hafta sonunda 3 milyon 200 bin TL'lik satış yaptı.

Şirket açıklamasına göre, Fenerium, derbinin kazananlarından biri  oldu. Planlarını ve hazırlıklarını Fenerbahçe'nin ezeli rekabetteki üstünlüğünü  18 yıla çıkaracağına kesin gözüyle bakarak yapan Fenerium, maçın hemen ardından  Hello Kitty göndermeli tişörtleri Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor  Kompleksi'ndeki iki mağazasından ve "www.fenerium.com.tr" üzerinden online satışa sundu.

Pazar gecesi derbinin bitiminde saat 22.00'de duyurusu yapılan Hello  Kitty tişörtleri ilk 12 saat içinde 5 bin satış yaptı. Dünkü derbinin hatırası  olarak üretilen ve 39,95 TL'den satışa sunulan Hello Kitty tişörtleri, Fenerbahçe'nin derbi galibiyetine damga vurmuş oldu.                

Öte yandan, hafta sonunda Merkez Fenerium mağazaları rekor satış ve  ciro yaptı. Türkiye genelinde Cumartesi ve Pazar günü Hello Kitty tişörtü dahil  Fenerium mağazalarında toplam 30 bin parça ürün satılırken, Fenerium'un kasasına  bu iki günde 3 milyon 200 bin TL girdi. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 6. Uluslararası Yat Yarışları Samsun Etabı Başlıyor
60. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nu 2025'i Wout Poels kazandı
60. CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU 156 KİLOMETRELİK SELÇUK (İSABEY) – SELÇUK (MERYEMANA) ETABI İLE DEVAM EDİLDİ
RESMİ AÇIKLAMA: 6.ETAP'TA DÜŞEN SPORCU HAKKINDA
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Burak Uçar