11 Mayıs 2016 11:32 | Son Güncelleme: 11 Mayıs 2016 11:32

Fenerbahçe'ye saygısızlık yapmayız

Torunoğulları: "Henüz önümüzde iki hafta var. Eğer, 'Her şey bitti' der ve bunun rehavetine kapılırsak, rakibimiz FB'ye de saygısızlık yapmış oluruz."

Beşiktaş Yönetici Erdal Torunoğulları, AKŞAM'a konuştu: "Fenerbahçe'nin Başakşehir'e yenilmesi sürpriz oldu. Aradaki puan farkı 6'ya çıktı. Ancak henüz hiçbir şey bitmiş ve kesinleşmiş bir şey yok. Henüz önümüzde 2 hafta var. Eğer, 'Her şey bitti' der ve bunun rehavetine kapılırsak, rakibimize de saygısızlık yapmış oluruz. Şampiyonluğa çok yakınız. Bir bakıma şampiyonluk kupasına dokunabilecek kadar yakınız. Allah'ın da izniyle Osmanlıspor maçından sonra şampiyonluk turu atmak istiyoruz. Osmanlı maçının bir şampiyonluk şölenine dönüşmesini bekliyoruz. G.Saray derbisinde tabii ki taraftarın sahaya girmesi çok hoş olmadı. Maalesef, son dönemlerde futbolda böylesi sıkıntılar yaşıyoruz. Ama her şeye rağmen, iyi ve güzel bir sonuç elde ettik. G.Saray karşısında galip geldiğimiz için mutluyuz. Bu maçta 'Kural hatası' yapıldığı yönündeki tartışmalara katılmak istemiyorum ve bunu gereksiz buluyorum. Sonuçta hakemin yanlış bir şey yaptığına inanmıyorum."

Torunoğulları,  yaptığı transferlerden dolayı yılın futbol adamı ödülüne layık görüldü.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz