03 Mart 2016 23:18 | Son Güncelleme: 03 Mart 2016 23:18

'Fener'i yener finale çıkarız'

Torku Konyaspor Başkanı Ahmet Şan, Beşiktaş maçından sonra açıklamalarda bulundu.

Başkan Ahmet Şan'ın açıklamaları;

Torku Konyaspor Başkanı Ahmet Şan, tarihlerinde ilk kez final oynamak istediklerini ifade etti: "Tarihi bir gün yaşadık. Bunu futbolumuzla ve taraftarımızla yaşadık. İki sezondur lige renk katıyoruz. Çok güzel bir atmosfer vardı. Ligde de aradığımız tablo budur. Beşiktaş yönetimi ile de beraberdik. Sonuçta bir kupa maçı... Zoru başardık. Şampiyon adayı bir takımı yendik. Diğer şampiyonluk adayı F.Bahçe ile karşılaşacağız. İnşallah final oynarız. Şampiyon adayları lige asılıyorlar. Aykut Kocaman ile sözleşme uzatacağız. Ufak tefek pürüzler var. Onu da kısa süre içinde halledeceğiz."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar