15 Ağustos 2015 01:02 | Son Güncelleme: 15 Ağustos 2015 01:03

Fernandao: ‘Herkesin benden beklentisi...‘

Fenerbahçe'nin yeni transferi Fernandao, Eskişehirspor maçının ardından konuştu.

Fenerbahçe'nin, Eskişehirspor'u 2-0 ile geçtiği mücadelede ağları sarsan yeni transfer Fernandao, maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İŞTE FERNANDAO'NUN SÖZLERİ...

"Çok mutluyum. Herkesin benden beklentisinin sürekli goller atmam olduğunu biliyorum. Her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim sahada kaldığım her dakikada. Bütün takımı tebrik etmek lazım. Herkes en iyisini verdi. Kaç gol atarız bilmiyorum, ama hep maksimumuzu sahaya koymaya çalışacağız. Önemli olan takımın kupalar kazanmasına katkı sağlamamız. En önemlisi de bu. Kaç gol attığımız farketmeksizin, bu takıma yardımcı olmak istiyoruz"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu