09 Aralık 2017 22:18 | Son Güncelleme: 09 Aralık 2017 22:20

Fernando: Çok önemli bir 3 puandı, çok iyi bir geri dönüş oldu

Süper Lig'de Teleset Mobilya Akhisarspor'u 4-2 mağlup eden Galatasaray'da Fernando açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'de Teleset Mobilya Akhisarspor'u 4-2 mağlup eden Galatasaray'da ilk golün sahibi Fernando açıklamalarda bulundu.

"Gol attığım ve çok önemli bir gol attığım için kendimi çok mutlu hissediyorum. 2. yarıda erken bir gole ihtiyacımız vardı"

"İlk yarıyı lider bitirmek istiyoruz"

Galatasaray gibi büyük bir camiada oynuyorsanız baskıyla oynamaya alışmalısınız. Çok önemli bir 3 puandı, çok iyi bir geri dönüş oldu. Artık ilk yarıdaki tüm maçları kazanıp, ilk yarıyı lider bitirmek istiyoruz"

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız