11 Ocak 2017 16:50 | Son Güncelleme: 11 Ocak 2017 16:54

Fernando Torres ikinci lige gidiyor!

Geçtiğimiz hafta Beşiktaş'ın da markajına giren Fernando Torres, İngiltere Championship takımlarından Newcastle United'a transfer oluyor.

Atletico Madrid'de bu sezon gözden düşen ve Beşiktaş'ın ilgilendiği İspanyol golcü Fernando Torres İngiltere ikinci lig takımlarından Newcastle United ile anlaşmak üzere.

Marca ve El Mundo Deportivo’da yer alan haberlere göre Newcastle menajeri Rafael Benitez, Torres’i ısrarla istiyor.

Benitez ve Torres, daha önce hem Liverpool hem de Chelsea’de birlikte çalışmışlardı. Tecrübeli golcü, bu sezon Atletico Madrid’le 18 maçta forma giyerken yalnızca 3 gol atabildi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GAZİ KOŞUSU ÖZEL