16 Ocak 2017 15:30 | Son Güncelleme: 16 Ocak 2017 15:31

Fikret Orman İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu ziyaret etti

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’yu Ankara’daki makamında ziyaret etti.

Fikret Orman'ın ziyaretinde; Deniz Atalay (As Başkan, Kulüpler Birliği ve Federasyon ​Temsilcisi, Bolu-Gerede Tesisi'nden Sorumlu.), Candaş Tolga Işık (İletişim:Basınla ilişkiler ve Beşiktaş medyasından  sorumlu (BJK TV, BJK Dergi, Sosyal Medya...)) ve Şafak Mahmutyazıcıoğlu (Hukuk, Bakırköy Tesisi'nden Sorumlu, İcra Kurulu Üyesi.) yer aldı.

Başkan Fikret Orman, ziyaretin sonunda İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’ya isminin yazılı olduğu bir Beşiktaş forması hediye etti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar