16 Haziran 2016 22:07 | Son Güncelleme: 16 Haziran 2016 22:08

Fikret Orman, Fransa'da!

Stoper transferi yapmak için çalışmalarını sürdüren Beşiktaş'ta sürpriz bir gelişme yaşandı.

Şansal Büyüka, başkan Fikret Orman'ın Polonya'nın Almanya ile karşı karşıya geldiği maçta Kamil Glik'i izlemek için Fransa'da olduğunu söyledi.

Paris'teki Stade de France'ta yerini alan Orman'ın, Torino'da oynayan defans oyuncusunu takip edeceği kaydedildi.

Lanus'tan Gustavo Gomez ve Bursaspor'dan Serdar Aziz için ilk temaslarını yapan Beşiktaş, 1,90'lık stoper için de Torino ile temaslarına devam ediyor.

28 yaşındaki oyuncu, geçtiğimiz sezon Serie A'da 33 maçta forma giydi ve 2 de asist yaptı. Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz