08 Aralık 2016 15:25 | Son Güncelleme: 08 Aralık 2016 15:27

Fikret Orman: Hedefimiz UEFA Avrupa Ligi şampiyonluğu

Beşiktaş'ın Başkanı Fikret Orman basın mensuplarının sorularını cevaplandırdı.

 Dinamo Kiev sonrası alınan yenilginin ardından konuşan Orman, maçın hakemine isyan etti.
 
İŞTE O SÖZLER...
 
Daha önce de bu hakemin benzer vukatları var. Buradan bağırarak olmuyor. Bizi temsil eden birilerinin UEFA'da olması lazım. Bu maç Dinamo Kiev - Napoli maçı olsaydı, hakem böyle kararlar verebilir miydi, veremezdi. Bizi biçtiler. Hedefimiz UEFA Avrupa Ligi şampiyonluğu. Bizim de kendimize çekidüzen vermemiz gerekiyor. Ocak'ta da takıma transfer yapacağız.
 
'Beşiktaş'ı kayıran namerttir'
 
Fikret Orman'dan Aziz Yıldırım'ın sözleri üzerine; "Bununla ilgili ben değil, federasyon cevap verecek. Beşiktaş'ı kayıran namerttir" ifadelerini kullandı

 

 

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar