18 Mayıs 2016 22:47 | Son Güncelleme: 18 Mayıs 2016 22:47

Fikret Orman: 'Stressiz maç izlemek...'

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Torku Konyaspor ile deplasmanda oynadıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Torku Konyaspor ile deplasmanda oynadıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu. 

Şampiyonluğu geçen hafta garantiledikleri için son maçta herhangi bir iddialarının olmadığını hatırlatan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman , ''Güzel bir futbol seyri oldu. Son maçımızdı, iddiası yoktu. Stressiz maç izlemek güzeldi" ifadesini kullandı.

Perşembe günü düzenlenecek şampiyonluk kutlamalarını hatırlatan ve taraftarı kutlamaya çağıran Orman, ''Çok az sayıda bilet kalmış" dedi. DHA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz