01 Temmuz 2016 18:22 | Son Güncelleme: 01 Temmuz 2016 18:23

Fikret Orman'dan Gökhan Gönül itirafı!

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Gökhan Gönül transferi hakkında konuştu.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Gökhan Gönül transferinin ardından konuştu.

Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Orman, "Gökhan Gönül'ü biz çok istiyorduk. Tüm Beşiktaşlılar olarak bundan mutluyuz. Beşiktaş paraya endeksli bir kulüp değildir. Bazı değerleri vardır. İlkelerin ve duruşun takımıdır. Gökhan ile ilgili spekülasyonlara girmedik ama şuan biizm futbolcumuz . Gökhan'la ilgili polemik yaratılan durumlarda karşılarında Beşiktaş'ı bulur." ifadelerini kullandı.

Orman, Mario Gomez'le ilgili görüşmelere başlayacaklarını ifade ederken; Gökhan Töre'nin takımdan ayrılmasını istemediklerini de söyledi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler