29 Ekim 2016 22:44 | Son Güncelleme: 29 Ekim 2016 22:48

Fikret Orman'dan yıldızlara ziyaret!

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, geçirdikleri sakatlıklar nedeniyle ameliyat edilen futbolcuları Anderson Talisca ve Aras Özbiliz'i ziyaret etti.

Fikret Orman, Talisca ve Aras'ı ameliyat oldukları Acıbadem Fulya Hastanesi'nde ziyaret ederek sağlık durumlarıyla ilgili Beşiktaş Sağlık Kurulu Başkanı Sarper Çetinkaya'dan bilgi aldı.

Siyah-beyazlı futbolcular Oğuzhan Özyakup, Necip Uysal ve Ricardo Quaresma da takım arkadaşlarını hastanede yalnız bırakmayarak, geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN