07 Temmuz 2015 10:10 | Son Güncelleme: 07 Temmuz 2015 10:11

FLAŞ! Beşiktaş forveti sonunda ikna etti!

Başkan Fikret Orman, Loic Remy transferini bitirmek üzere… Chelsea'nin 11 milyon euroluk inadı kırıldı. Satın alma opsiyonu olarak kontrata 7 milyon euro yazılacak...

Siyah-Beyazlılar, yeni forvetini yine Chelsea'den alıyor: Loic Remy!!!

Başkan Fikret Orman, Chelseali yetkilileri ile girdiği sıkı pazarlık sonrası büyük oranda el sıkıştı. Fransız oyuncu ile her konuda anlaşan Başkan Orman, Chelsea'yi de satın alma opsiyonlu kiralamaya ikna etti. İngiliz ekibinin "Satın alma opsiyonu için 11 milyon euro istiyoruz" ısrarını kıran Beşiktaş Başkanı, kontrata 7 milyon euro yazdıracak. Siyah-Beyazlılar, Loic Remy'nin performansına göre, bonservisini alıp almama konusunda kararını verecek.

TÖRE TAKTİĞİ UYGULANACAK

Ama Başkan Orman'ın hedefi, Gökhan Töre transferinde olduğu gibi Fransız yıldızı da ucuz bir ücrete transfer etmek... Beşiktaş, Töre'yi Rubin Kazan'dan kiralarken kontrata satın alma opsiyonu olarak 7.5 milyon euro yazdırdı. Ama Siyah-Beyazlılar, genç yıldızı 4.5 milyon euroya kadrosuna kattı. Orman, aynı sistemi Loic Remy'de de uygulayacak. Sezon sonunda İngiliz ekibinin yetkilileri ile yine sıkı bir pazarlığa girilecek. Daha düşük bir ücret ile Fransız oyuncunun bonservisi alınacak. Akşam

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz