01 Mart 2016 11:40 | Son Güncelleme: 01 Mart 2016 11:41

FLAŞ! Denizli gitti o geldi!

Galatasaray'da Mustafa Denizli döneminin fiilen bitmesinin ardından Cenk Ergün yeniden Florya'ya dönüyor.

Galatasaray’da Mustafa Denizli’nin Florya’da bulunmasına sıcak bakmadığı ve bu yüzden yetkileri elinden alınan Sportif Direktör Cenk Ergün geri dönüyor.

Florya Metin Oktay Tesisleri’ndeki odasını boşaltan ve Türk Telekom Arena’ya geçen Cenk Ergün’ün tesislere geri dönmesine karar verildi.

Özellikle yabancı futbolcuların sorunlarının çözülememesi ve Florya’daki diyalog sorunu nedeniyle yönetim bu kararı alırken, Cenk Ergün’ün yine aktif olarak Florya’da çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.

Ergün ile beraber Emre Utkucan yönetimindeki izleme komitesinin de tekrar Florya’ya geleceği ifade edildi.

Milliyet

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz