02 Eylül 2015 11:39 | Son Güncelleme: 02 Eylül 2015 11:40

FLAŞ! G.Saray eridi F.Bahçe zirveyi kaptı!

Transfer döneminin ardından Fenerbahçe'nin kadro değeri yükselirken, Galatasaray adeta eridi.

G.Saray, geçen sezonki kadrosuna göre büyük değer kaybına uğradı. Sarı-kırmızılıların Alman internet sitesi 'Transfermarkt'ın verilerine göre geçen sezonki değeri olan 150 milyon euro'dan, 118.25 milyon euro'ya geriledi. Gerçekleştirilen satışlar ve transferdeki durgunluk nedeniyle geçen sezona göre Cimbom, 32.75 milyon euro'luk bir kayıp yaşadı. Süper Lig'in 'en değerli kulübü' olan G.Saray, bu sezon bu unvanı 164.45 milyon euro ile F.Bahçe'ye kaptırdı. 2. sıradaki Beşiktaş'ın futbolcu değeri ise 121.55 milyon euro'ya çıktı. 

YÖNETİME SERT TEPKİLER VAR 

Sarı-kırmızılılar bu sezon UEFA kriterleri ve maddi sıkıntı nedeniyle 17 oyuncuyu elden çıkartırken, ya maliyeti ucuz isimlere ya da kiralama yöntemini seçti. Podolski dışında yıldız isim gelmezken, taraftarlar başkan Dursun Özbek ve yönetimi ile teknik direktör Hamza Hamzaoğlu'na ise sert tepkiler veriyor.Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz