22 Nisan 2016 10:13 | Son Güncelleme: 22 Nisan 2016 10:14

Florya'da Felipe Melo isyanı!

Felipe Melo Galatasaray'a dönüyor haberleri takım için isyana neden oldu. Kaptanlar yönetime "Melo'yu istemiyoruz" mesajı gönderdi.

Son günlerde Melo'nun yeniden takıma döneceği ile ilgili iddiaların ortaya atılması takım içinde huzursuzluğa neden oldu. Selçuk, Sneijder ve Muslera gibi takımın temel direkleri bile Brezilyalının yeniden takıma dönmemesi için seferber oldu. Öncelikle Muslera, Taffarel üzerinden yönetime mesaj gönderdi. 

Ardından Selçuk İnan, Cenk Ergün'e Felipe Melo'nun durumunu sordu. Son olarak Sneijder daha net bir şekilde Fatih İşbecer'e, Melo ile yeniden bir arada olmak istemediğini iletti. İşbecer ise Melo'nun kendilerine mesaj gönderdiğini ama bir daha geri dönmesi gibi bir durumun söz konusu olmadığını Sneijder'e iletti...

Fotomaç

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız