22 Ekim 2017 18:10 | Son Güncelleme: 22 Ekim 2017 18:11

G.Saraylı taraftarlar F.Bahçe takım otobüsünün önünü kesti

Galatasaraylı taraftarlar Seyrantepe'de Fenerbahçe'nin takım otobüsünün önünü kesti. Daha sonra sarı-lacivertli kafile polis eskortu eşliğinde stada olaysız biçimde giriş yaptı.

Galatasaray-Fenerbahçe derbisi öncesi sarı-kırmızılı taraftarlar Türk Telekom Stadı'nın önünde Fenerbahçe takım otobüsünün önünü kesti.

Bazı G.Saraylı taraftarların Fenerbahçe takım otobüsüne sözlü sataşması dikkat çekti. Daha sonra konuk kafile, polis eskortu eşliğinde olaysız biçimde Türk Telekom Stadı'na vardı.  

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar