22 Ekim 2017 14:18 | Son Güncelleme: 22 Ekim 2017 21:37

Galatasaray - Fenerbahçe derbisi golsüz sona erdi

Spor Toto süper Lig'in 9. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe 0-0 berabere kaldı.

Süper Lig İlhan Cavcav Sezonu'nun 9. haftasında oynanan derbi maçta Galatasaray sahasında Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldı. Türk Telekom Stadyumu'nda oynanan dev derbide Galatasaray 10 kişi kalırken, Younes Belhanda 73. dakikada kırmızı kart gördü. İlklerin derbisinde Galatasaray bu sezon ilk kez 10 kişi kalırken, ilk kez gol atamadı ve Fenerbahçe de ilk kez gol yemedi. Bu sonucun ardından ligde lider Galatasaray 23 puana, 6. sıradaki Fenerbahçe de 15 puana yükseldi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar