03 Kasım 2017 15:24 | Son Güncelleme: 03 Kasım 2017 22:13

Galatasaray - Gençlerbirliği: 5-1

Galatasaray, haftanın açılış maçında Gençlerbirliği'ni 5-1'lik farklı bir skorla mağlup etti.

Süper Ligin 11. haftasında Galatasaray, evinde Başkent ekibi Gençlerbirliği'ni konuk etti. Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi Galatasaray 5-1 kazandı.

Müsabakada Galatasaray'ın gollerini 7. dakikada Mariano, 43. dakikada Maicon, 47. ve 81. (pen) dakikalarda Gomis ve 50. dakikada Tolga Ciğerci kaydetti. Gençlerbirliği'nin tek golünü 84. dakikada Aleksandar Scekic attı.

Bu sonuçla lider Galatasaray puanını 26'ya yükseltti. Gençlerbirliği ise 8 puanla 17. sırada yer aldı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz