21 Kasım 2016 00:06 | Son Güncelleme: 21 Kasım 2016 00:07

Galatasaray taraftarından şok protesto!

Galatasaray'ın Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup olduğu maçın ardından taraftar da tepki gösterdi.

Maç sonunda Florya'ya gelen bir grup Galatasaray taraftarı, yönetimi ve takımı protesto eşliğinde karşıladı. Taraftarlar yönetim ve takım aleyhinde tezahüratlarda bulunurken ''Yönetim istifa'' sesleri yükseldi. Bir grup taraftar Fatih Terim leyhinde de bağırdı.

İşte Galatasaray taraftarının Florya'da Beyaz Futbol mikrofonlarına yaptığı açıklamalar...

- "Volkan Demirel yere yatmadı. 90 dakika boyunca kaleye gitmedik. Ayıp ayıp. Riekerink istifa"

- "Maçın son dakikasında G.Saray serbest vuruş kazanıyor, serbest vuruşu Sabri kullanıyor. Bu takımda başka adam yok mu?"

- "Riekerink bey ne yapıyorsunuz?"

Yoğun güvenlik önlemlerinin alındığında Florya'da takım otobüsü olaysız bir şekilde tesislere girdi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak