24 Temmuz 2016 10:52 | Son Güncelleme: 24 Temmuz 2016 10:54

Galatasaray'da deprem! 'Ayrılmak istiyorum'

Mario Gomez ve Jose Sosa'nın ardından Bruma da "Sokağa çıkmaya korkuyorum" diyerek, Galatasaray'dan ayrılmak istediğini açıkladı.

Galatasaray da Beşiktaş gibi paralal ihanet çetesinin kurbanı oldu. Gomez ve Sosa'nın ardından bu kez Bruma, ayrılık açıklaması yaptı. Genç yıldız, Portekiz basınından 'Noticias Ao Minuto'ya konuştu: "PSV harika bir şans. Galatasaray her zaman kalbimde olacak. Burada kupa kazandım. Ancak Türkiye'deki durum beni endişelendiriyor. Evden dışarıya çıktığımda korkuyorum. Tek başıma, her gün ertesi gün ile ilgili endişelenmek istemiyorum. Daha 21 yaşındayım. Kulübümü seviyorum ve beni anlamalarını istiyorum. Ayrılma isteğimin nedeni bu."

Akşam

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz