26 Mayıs 2016 23:43 | Son Güncelleme: 26 Mayıs 2016 23:43

Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye gönderme

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanmasının ardından Fenerbahçe'ye sosyal medya üzerinden gönderme yaptı.

Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi tek golle yenerek Ziraat Türkiye Kupası'nı müzesien götürmesinin ardından sarı-kırmızılılar ezeli rakiplerine mesaj gönderdi.

Sosyal medya üzerinden Fenerbahçe'ye gönderme yapan sarı-kırmızılılar, "Finalleri en büyükler kazanır!" şeklinde paylaşım yaptı. Ayrıca Galatasaray, "5 Final, Tek Kazanan ! #GelenekBozulmadı" paylaşımında bulundu.

Galatasaray'ın bu paylaşımları, sarı-kırmızılı taraftarların büyük ilgisini gördü.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler