27 Ağustos 2015 20:23 | Son Güncelleme: 28 Ağustos 2015 10:58

Galatasaray'dan ilk kura yorumu! 'Kolay...'

Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Şampiyonlar Ligi'ndeki gruplarının belirlenmesinin ardından açıklamalar yaptı.

Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Şampiyonlar Ligi kurasının ardından konuştu.

Hamzaoğlu, yaptığı değerlendirmede, "Yıllardan bu yana gelen kazanma alışkanlığımızı sürdürmek istiyoruz. Ben gruptan çıkacağımızı düşünüyoruz. Grup diğerlerine göre daha kolay görünüyor ama öyle değil aslında. Heyecanlı maçlar olacak. Benfica ve Atletico Madrid kazanmaya alışkın kulüpler." şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler