03 Şubat 2016 14:35 | Son Güncelleme: 03 Şubat 2016 14:36

Galatasaray'dan 'Tek bilek, tek yürek' kampanyası

Galatasaray, kulübe yeni kaynak ve para girdisi sağlamak için yeni bir kampanya başlattı.

Geçen sezonu 3 kupayla bitirmesine ve son 4 sezonda tek takım olarak sürekli Şampiyonlar Ligi'ne gitmesine rağmen Finansal Fair Play standartlarını yakalayamayan ve UEFA'nın uzun süredir kıskacında olan Galatasaray yeni kaynak yaratmak için "Tek bilek, tek yürek" kampanyası başlattı. 

Lansman pazartesi...

Gelecek hafta pazartesi günü "Tek bilek, tek yürek" ismiyle Dursun Özbek'in sahibi olduğu Point Hotel'de gerçekleştirilecek lansmanda taraftarlar için özel olarak üretilen bileklikler tanıtılacak. 

Bileklikler maç günleri statlarda, bugünler dışında ise GS Store'lar ve tırlarda satışa sunulacak. 

Diğer Haberler

CUMHURBAŞKANLIĞI 6. ULUSLARARASI YAT YARIŞLARI CUMHURİYET KUPASI ETABININ STARTI İSTANBUL’DAN VERİLDİ
Cumhurbaşkanlığı 6.Uluslararası Yat Yarışları’nda Cumhuriyet Kupası Heyecanı Başlıyor
Deniz Kızı Kadın Yelken Kupası'nın 10. yılı büyük bir coşkuyla kutlandı
Cumhurbaşkanlığı 6. Uluslararası Yat Yarışları'nın Çanakkale etabı sona erdi
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak