21 Mayıs 2016 14:07 | Son Güncelleme: 21 Mayıs 2016 14:08

'Galatasaray'ı Terim yönetmeli'

Galatasaray eski başkanı Duygun Yarsuvat, Fatih Terim'in Galatasaray yönetimine girmesi gerektiğini söyledi.

Birkaç gün önce yaptığı, "İnsanları kırmak çok kolay, kazanmak zordur. Galatasaray'ın yerli bir teknik adamla çalışması gerek. Benim gönlüm Fatih Terim'i ister. Bir tarafta Ergin Ataman, diğer tarafta Fatih Terim. Yürür gideriz" açıklamasıyla gündemi değiştiren Galatasaray'ın eski başkanı Duygun Yarsuvat, sarı-kırmızılı camiaya yeni mesajlar gönderdi. "Tek adam değil çok adam düşünüyorum" diyerek sözlerine başlayan Yarsuvat, "Fatih Terim yönetime girmesi gerekli bir spor adamı. Galatasaray'ın içinden çıkmış, kariyerini ispatlamış biri. Teknik direktör olarak değil yönetim kurulu üyesi olarak gelmeli" ifadesini kullandı.

DURSUN ÖZBEK'E ÖNERİ GETİRDİ

Alp Yalman, Levent Nazifoğlu ve Murat İlbak hamlesiyle Sportif AŞ'deki ekibini değiştiren Başkan Dursun Özbek'e Fatih Terim önerisini getiren Yarsuvat, 2000'de UEFA Kupası alındığı dönemde Divan Kurulu başkanlığı yaptığını hatırlattı ve "Fatih Terim'le tanışıklığımız ve samimiyetimiz çok eskiye dayanıyor" diye konuştu.

Sabah

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu