11 Aralık 2016 10:50 | Son Güncelleme: 11 Aralık 2016 10:51

Galatasaray'ın gençlerinden fair-play örneği

Galatasaray 19 Yaş Altı Futbol Takımı, Fatih Karagümrük ile oynadığı maçta attığı ikinci golün haksız olduğunu düşünerek, rakibinin gol atmasına müsaade etti.

Coca Cola Gelişim Ligi 1. Bölge A Grubu mücadelesinde Galatasaray 19 Yaş Altı Futbol Takımı, Fatih Karagümrük ile oynadığı maçta attığı ikinci golün haksız olduğunu düşünerek, rakibinin gol atmasına müsaade etti.

Galatasaray Kulübünün internet sitesinde yapılan açıklamaya göre, sarı-kırmızılı takımdan Onat Kutay Kurt, ilk yarının son dakikasında rakip oyuncunun yerde kaldığı pozisyonda arkadaşlarının uyarısını duymadı ve golünü attı.

Galatasaraylı futbolcular, attıkları golün haksız olduğunu düşünerek ikinci yarının başında hareketsiz kalarak rakibinin gol atmasına izin verdi.

Sarı-kırmızılar, Hami, Onat ve Metehan'ın golleriyle Fatih Karagümrük'ü 3-1 mağlup etti.

AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz